
Edullinen toimitus
Toimitamme postitse tai suoraan kotiovellesi

Palautusturva
Käyttämättömillä tuotteilla

Olemme apunasi
Puhelimitse tai Chat-ruudun välityksellä

Turvallista maksamista
Meillä käyvät yleisimmät maksutavat
Verkkokaupan yleiset ehdot (päivitetty 12.8.2025)
Otamme vastaan asiakaspalautuksina käyttämättömät tuotteet, jotka ovat avaamattomina myyntipakkauksissaan ja hankittu verkkokaupastamme alle 30 päivää sitten. Ostoksen kuitti on todiste ostotapahtumasta, joka oikeuttaa asiakaspalautuksen tekemiseen mainittujen ehtojen täyttyessä.
Hyvityksen käsitteleminen ja maksuunpano kestää noin viikon.
Pyydämme asiakkaitamme ottamaan meihin yhteyttä, mikäli sovitusta hyvityksen palauttamisesta on vierähtänyt yli viikko. Yhteystietomme näkyvät ”Tietoja verkkokaupasta”-sivulla sekä kauppasivustomme sivujen alatunnisteessa.
Alennustuotteet ovat yleensä tuotevalikoimasta poistuvia tai kampanjan mukaisesti tilapäisesti alennuksessa olevia tuotteita. Alennustuotteiden hinta näytetään tuotteen alkuperäisen hinnan vierellä ja korostettuna vihreällä tehostevärillä.
Emme käsittele lunastamatonta pakettia kuin asiakaspalautusta.
Käytämme kirje- ja pakettilähetyksissä Postia Suomen alueella. Emme lähetä asiakastilauksia ulkomaille.
Jos paketti jää noutamatta Postin muistutuksista huolimatta ja se palautuu lunastamattomana meille, kieltäydymme palvelemasta asiakasta ennen kuin lunastamattoman lähetyksen tilanne on saatu selvitettyä asiakkaan kanssa.
Yhteydenoton jälkeen voimme lähettää paketin tilaajalle uudelleen, mutta tällöin veloitamme toimituskuluhintojemme mukaisesti toimitukseen kuluvat kustannukset uudelleen.
Mikäli asiakas ei ole sovitusti paikalla paikan päällä palvelun tilaamisen ja palvelusuoritteen sopimisen jälkeen, ei palvelusta perittyä maksua palauteta. Tämä ehto koskee verkkokaupasta tilattavia palveluita kuten komponenttien asennustöitä asiakkaan luona.
Kaikkia myymiämme tuotteita (poislukien sähköiset tuotteet, kuten lahjakortit) koskee yhtäläinen palautusoikeus 30 päivän kuluessa ostotapahtumasta ylempänä mainittujen (Palauttaminen ja hyvitys) ehtojen mukaisesti.
Myönnämme palveluillemme tyytyväisyystakuun, joka kattaa esimerkiksi asennusvirheestä tai muusta epäonnistuneesta palvelusta koituvat lisäkustannukset.
Ota meihin yhteyttä ensisijaisesti puhelimitse tai vähemmän kiireellisissä asioissa sähköpostitse. Yhteystiedot ja yleiset aukioloaikamme löytyvät sivun alaosasta.
Toimitamme postitse tai suoraan kotiovellesi
Käyttämättömillä tuotteilla
Puhelimitse tai Chat-ruudun välityksellä
Meillä käyvät yleisimmät maksutavat
Copyright © 2024 Bittera Oy. Verkkokauppamme alustana on WordPress.